RETURPOLITIKK
RETURPOLITIKK
Sist oppdatert 8. juni 2021
Alle timebestilling hvor kunden ikke møtes belastes med 350 kr
Alle avbestilling må gjøres 24 timer før behandlingsdato og tid. Legeerklæring kreves hvis timen skal flyttes eller endres innen 24 timer.
Vi refunderer ikke penger ved tjenestebehandling.
Betaling hos oss med kontant, Vipps bedrift, Kort og Klarna. Vi har dessverre ikke fakturabetaling.
Takk for kjøpet. Vi håper du er fornøyd med kjøpet. Men hvis du av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere det til oss kun for full refusjon. Vennligst se nedenfor for mer informasjon om vår returpolicy.
RETURER
Alle returer må være poststemplet innen syv (7) dager etter kjøpsdatoen. Alle returnerte varer må være i ny og ubrukt stand, med alle originale merker og etiketter festet.
RETURPROSESS
For å returnere en vare, plasser varen trygt i originalemballasjen og inkluderer kjøpsbeviset, og send returen til følgende adresse:
Nordic Skin Klinikk
Attn: Retur
Hoffsveien 92 0377 Oslo
__________, __________
Norge
Returfraktkostnader vil bli betalt eller refundert av oss.
REFUSJON
Etter å ha mottatt returen og inspisert tilstanden til varen din, behandler vi returen din. Det kan ta minst sju (7) dager fra mottak av varen for å behandle returen. Det kan ta 1-2 faktureringssykluser før refusjoner vises på kredittkortutskriften din, avhengig av kredittkortselskapet ditt.
UNNTAK
For defekte eller skadede produkter, vennligst kontakt oss på kontaktdetaljene nedenfor for å avtale refusjon eller bytte.
SPØRSMÅL
Hvis du har spørsmål angående returpolitikken vår, vennligst kontakt oss på:
shery@nordicskinklinik.se